A160280555 |
Llegir per aprendre (primària) |
2020-2021 |
Assessorament. Educació Primària |
|
|
|
4/11/2020 - 26/5/2021 (21 hores) de 11:00h a h |
|
ESC El Calderí |
|
c. M. Aurèlia Capmany, 2 (Caldes de Montbui)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
LPAP Llegir per aprendre (primària)
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 . Activitat restringida |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Formació per aprofundir en l’eix de la competència lectora: llegir per aprendre.
|
| |
Objectius |
Identificar les necessitats de l’alumne en les activitats de lectura des de les diferents àrees.
Analitzar, millorar i aplicar activitats de lectura des de la perspectiva de l’alumne i seguint el model lector.
Incorporar l’ensenyament de les estratègies de comprensió en les activitats de lectura a les àrees.
|
| |
Continguts |
La competència lectora i el model lector a les àrees: lector, text, i activitat.
La intervenció docent en el procés lector.
Perspectiva de l’alumne.
Estratègies de lectura.
Text expositiu, lectura crítica.
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Revisió, planificació i elaboració d’activitats de lectura des de les àrees d’aprenentatge.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Primària: mestres de CM i CS. Escola El Calderí
|
| |
E-mail |
crp-vallesoriental4@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
21/10/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
18/11/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimecres |
02/12/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
20/01/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
03/02/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimecres |
17/02/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimecres |
03/03/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
dimecres |
17/03/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dimecres |
07/04/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dimecres |
16/06/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |